THE IMPLEMENTATION OF THE EDUCATIONAL TECHNOLOGY “FLIPPED CLASSROOM” ON THE PLATFORM “YOURSTUDY”
https://doi.org/ 10.20310/1810-0201-2017-22-5(169)-82-87
Abstract
About the Author
T. Y. PavelevaRussian Federation
References
1. Логинова А.В. Особенности использования и принципы функционирования педагогической модели «перевернутый класс» // Молодой ученый. 2015. № 9. С. 1114-1119.
2. Muldrow K. A New approach to language instruction: flipping the classroom // The Language Educator. November, 2013. P. 28-31.
3. Bergman J. Flipped Learning Gateway to Student Engagement. URL: http://www.fincor.us/ flipped-learning-gateway-to-student-engagement.pdf (accessed: 05.03.2017).
4. Gerstein J. The Connected Teacher: Powering Up. URL: http://plpnetwork.com/get-email-updates/ (accessed: 16.03.2017).
5. Thornley R. My Flipping Failure. URL: http://www.emergingedtech.com/2013/05/my-flipping-failure/ (accessed: 06.03.2017).
6. Авраменко А. Система управления обучением Moodle для создания и размещения динамической программы курса в мобильном формате // Современные информационные технологии и ИТ-образование: сб. науч. трудов 7 Междунар. науч.-практ. конф. 2012. Т. 1. С. 133-143.
7. Титова С.В. Дидактические проблемы интеграции мобильных приложений в учебный процесс // Вестник Тамбовского университета. Серия Гуманитарные науки. Тамбов, 2016. Т. 21. Вып. 7-8 (159/160). С. 7-14. DOI: 10.20310/1810-0201-2016-21-7/8(159/160)-7-14.
8. Онлайн система управления обучением для быстрой организации e-learning. URL: http://your-study.ru/ (дата обращения: 25.03.2017).
Review
For citations:
Paveleva T.Y. THE IMPLEMENTATION OF THE EDUCATIONAL TECHNOLOGY “FLIPPED CLASSROOM” ON THE PLATFORM “YOURSTUDY”. Tambov University Review. Series: Humanities. 2017;22(5):82-87. (In Russ.) https://doi.org/ 10.20310/1810-0201-2017-22-5(169)-82-87